allt-mellan-himmel-o-jord

Alla inlägg under november 2012

Av Lisa&Mary Högberg - 30 november 2012 21:47

Sitter och smsar och tittar på xfactor, det är så skönt med helg!
Ska ta och dricka något nu är så himla törstig, puss vi ses imorgon! :*



Min bild på one direction, orkade inte rita Niall för det blev inte bra och jag orkade inte :)




ATT
VARA
SJUK
ÄR
INTE
KUL
PUSS! *.*

Av Lisa&Mary Högberg - 30 november 2012 18:42

Är jättetrött och bara slappar, ska äta middag snart. Så himla skönt med fredag, är lite trött på skola, faktiskt :)
Puss, ska titta runt på videosar på youtube.com nu!


Jag får inte glömma och säga att snön har kommit, så himla mysigt! Men lite kallt också, men yey nu är jag skitglad :)

Av Lisa&Mary Högberg - 30 november 2012 10:09

Förlåt för att jag inte har upptaderat, men jag har inte hunnit och nu är jag sjuk :/

Min kompis Julia är också sjuk så jag sitter och skypar med henne, så jag dör inte av tråkighet.



Men ni kanske kan ställa en fråga eller skriva en kommentar, då skulle jag bli sjukt glad! :)

Ikväll är det Xfactor, jag är glad för alla min favoriter är kvar men Awa ska vinna!


Puss!    

Av Lisa&Mary Högberg - 25 november 2012 13:07

Har jättekul nu i Stockholm med Emmy :)
Puss!

Av Lisa&Mary Högberg - 25 november 2012 10:42

Är jättetrött, det är nog Emmy med :(
NU ÄR VI FRAMMME TJOOHOOO!

Puss!

Av Lisa&Mary Högberg - 25 november 2012 10:28

Hej! Jag är Emmy och jag gillar att sjunga,dansa och blogga så klart! Jag kommer börja blogga och göra inlägg här. Det kommer bli så himla kul!?puss!

Av Lisa&Mary Högberg - 25 november 2012 10:15

Nu är vi på tåget mot Stockholm! :)
Kommer bli så kul, tänk om man såg någon från xfactor! :)
Puss!

Av Lisa&Mary Högberg - 25 november 2012 10:12

Nu är vi på tåget mot Stockholm! :)
Kommer bli så kul, tänk om man såg någon från xfactor! :)
Puss!

Presentation


Hej, jag heter Lisa och jag kommer skriva om mitt liv :)
hoppas ni gillar det, skriv gärna en fråga eller en kommentar :)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis tycker du e bäst?;)
 Justin Bieber
 Rihanna
 Eric Saade
 Dig själv
 Michael Jackson
 Vanessa Hudgenss

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards